Verder geloof ik in een God. Niet dat hij echt bestaat, maar het symbool omtrent God. Ik bedoel hiermee dat God een soort symbool is waar iedereen naar op zou moeten kijken. God is iemand die staat als teken van goed, behulpzaam en liefde. Wij als mensen moeten dit ook allemaal kunnen. Daarom kijk ik op naar hem. Ik wil ook mijn best doen om goed, behulpzaam en liefdevol te zijn in mijn leven.
maandag 7 januari 2013
Mens en zingeving: Waarin/in wie geloof je?
Verder geloof ik in een God. Niet dat hij echt bestaat, maar het symbool omtrent God. Ik bedoel hiermee dat God een soort symbool is waar iedereen naar op zou moeten kijken. God is iemand die staat als teken van goed, behulpzaam en liefde. Wij als mensen moeten dit ook allemaal kunnen. Daarom kijk ik op naar hem. Ik wil ook mijn best doen om goed, behulpzaam en liefdevol te zijn in mijn leven.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Simon
BeantwoordenVerwijderenIk denk ook wel dat er een leven is na de dood, maar dan gewoon verder leven in de hemel met je geest.
Je heeft ook mooi aan wat God voor jou betekend. Ik vind het een mooie verklaring.
Groetjes
Juf Kaja