Hoe groter de inkomensverschillen, hoe meer mentale stoornissen er zullen zijn. Zoals tienerzwangerschap, agressie, drugs, pillen, kindersterfte...
Rijke mensen zullen die problemen minder hebben omdat ze toch geld genoeg hebben. Zij hebben weinig tot geen problemen want ze kunnen zich alles veroorloven. Ik zeg niet dat het niet kan, maar de kans is veel kleiner dat het gebeurd.
Ik ga niet akkoord omdat niet alle arme mensen grijpen naar een uitweg. Er zijn ook mensen die ertegen vechten en zichzelf omhoog werken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten