Dit zijn de leerlingen van mijn stageschool die zingen voor een beter klimaat. July de Tand poste namelijk het gewoon liedje (van sing for the climat) op haar blog en dat bracht me op het idee om ook dit filmpje te posten. Hierin zie je dat de kinderen dit lied meezingen en eens stilstaan bij de natuur. Het lied zelf gaat over kinderen (en volwassenen) die moeten rijzen, wakker worden om een betere toekomst te maken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten